Nowa dyrektywa dotycząca delegowania pracowników – co trzeba wiedzieć
Jeżeli musimy delegować swoich pracowników do innych państw członkowskich Unii Europejskiej musimy być świadomi praw jakie nas dotyczą. Jeśli wyjazd jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on większego problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak praca jaką miałby pełnić pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy które będą nas obowiązywać. Ważnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych oraz kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu który chce wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszelkie regulacje prawne nie są nam znane bądź nie jesteśmy ich pewni wskazane jest sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje lub seminaria które są organizowane przez: dyrektywa wdrożeniowa dotycząca delegowania pracowników Dzięki temu uzyskamy należytą dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka uprości nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z istotnymi informacjami zaleca się dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.